Jak wyeliminować problemy ze snem?

Czy wiesz, że nawet co trzeci Polak narzeka na problemy ze snem? Bezsenność jest niezwykle powszechną dolegliwością, która może nieść za sobą naprawdę poważne konsekwencje zdrowotne. Skutkiem zaburzeń snu może być bowiem nawet zawał serca.

Bardzo często, terapią leczniczą wybieraną przez przeciętne jednostki są tzw. tabletki nasenne. Owszem, to rozwiązanie, które cechuje bardzo wysoka efektywność. Problemem jest jednak to, że tzw. „śpiochy” działają uzależniająco, tj. po pewnym czasie stosowania nasz organizm po prostu nie zaśnie bez przyjęcia takowej tabletki. Z tego też względu, jeśli Twoja bezsenność nie zagraża Twojemu zdrowiu w dużym stopniu, należy sięgać po rozwiązania naturalne. Poniżej przedstawiamy pięć kluczowych elementów o które warto zadbać, by się wyspać.

DIETA
Czy wiesz, że związek odżywiania ze snem jest naprawdę bardzo duży? Twoja dieta musi być zdrowa i niezbyt obfita. Jeść należy najpóźniej trzy godziny przed snem, najlepiej pożywienie pozbawione węglowodanów.

AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
Udowodniono, że regularna aktywność fizyczna ma pozytywny wpływ na cały rytm dobowy. Zasypianie po aktywności fizycznej jest łatwiejsze (organizm jest zmęczony). Należy mieć jednak na uwadze, że trening nie powinien być realizowany zbyt późno, gdyż może przynieść to efekt odwrotny od oczekiwanego.

WYGODA
Komfort Twojego snu jest niezwykle ważny z punktu widzenia bezsenności. Zadbaj o wygodną poduszkę i materac – to z całą pewnością zwiększy łatwość zasypiania.

PRZYGOTOWANA SYPIALNIA
Dobrze wywietrzona i wyziębiona (do około 18-19 stopni Celsjusza) sypialnia to doskonały pomysł na poprawę jakości Twojego snu. Zadbaj również o to, by miejsce w którym śpisz było odpowiednio zaciemnione.

SUPLEMENTY
Stosowanie suplementacji to metoda nieuzależniająca, a przynosząca dobre rezultaty. Środki w takiej formie są w pełni bezpieczne, a ich skuteczność stoi na coraz wyższym poziomie.

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *