Odchudzanie bez diety

odchudzanieZgrabna, szczupła figura to domena atrakcyjności. A dla bycia atrakcyjną, kobiety potrafią naprawdę wiele poświęcić. Nic więc dziwnego w tym, że tak wiele z nich podejmuje trudy odchudzania i kształtowania fit-sylwetki.

Niestety, część z Pań nie ma w sobie tak ogromnej ambicji i chciałaby schudnąć przy znacznie mniejszym nakładzie sił i pracy. Bardzo często na forach i blogach internetowych pojawia się pytanie dotyczące odchudzania bez diety. Dzisiaj staramy się starannie odpowiedzieć na te pytanie oraz podać wskazówki, które pozwolą Wam osiągnąć wymarzoną sylwetkę bez radykalnych zmian żywieniowych.

Odchudzanie bez diety

Chciałabyś nadal podjadać czekoladę, zajadać się fast-foodami i popijać zimną colę? Wykluczone. Odchudzanie bez diety – owszem, jest możliwe, ale pewna zmiana nawyków żywieniowych jest absolutnie konieczna. Przede wszystkim dotyczy ona spożywania węglowodanów prostych i niepełnowartościowego białka, a także niezdrowych, tuczących tłuszczy,

Nie musisz stosować radykalnej diety, ale pewne założenia MUSZĄ zostać spełnione.

Nawadniaj organizm – dwa-trzy litry płynów każdego dnia to dostateczna ilość. Sugerujemy korzystać z wody.

Jedz mniej, ale częściej – pięć, a nawet sześć posiłków każdego dnia. Porcje powinny być mniejsza, co pozwoli od razu korzystać z dostarczonej energi.

Pierwszy posiłek jest najważniejszy – i najbardziej obfity. Z każdym kolejnym obfitość i wartość kaloryczna powinna ulegać zmniejszeniu.

Kolację jedz na 2 godziny przed snem – pamiętaj także, by ostatni posiłek nie był bogaty w węglowodany (najlepiej same białko)

Zastosuj się do tych rad, a zobaczysz, że efekty będą naprawdę bardzo dobre. Jeśli dorzucisz do tego jakąkolwiek formę aktywności fizycznej, to spalanie tkanki tłuszczowej może przebiec znacznie szybciej.

Pamiętaj jednak, że odchudzanie to proces wymagający sumienności, dlatego jeden kebab, czekolada może całkowicie rozregulować Twój organizm, co spowoduje brak efektów.

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *