Jak schudnąć do Sylwestra?

odchudzanie-2017Piękne kreacje, wykwintne jedzenie i szampańska zabawa, czyli w wielkim skrócie – sylwestrowy bal. Lwia część społeczeństwa decyduje się właśnie w ten sposób przywitać nowy rok.

O ile mężczyźni nie przykładają do noworocznej imprezy wielkiej uwagi, o tyle kobiety pragną wyglądać najlepiej jak się da. Fryzjer, kosmetyczka to miejsca, które 31 grudnia odwiedzane są bardzo często. Nie wszystko jednak da się poprawić tego samego dnia.

Jeśli mamy kilka zbędnych kilogramów warto podjąć odchudzanie odpowiednio szybciej. Teraz, gdy do Sylwestra zostały cztery tygodnie, to „ostatni dzwonek”. Poniżej przedstawiamy odpowiedź na tytułowe pytanie, a mianowicie „Jak schudnąć do sylwestra?„.

Dieta

Podstawowym elementem odchudzania, bez którego trudno o jakiekolwiek efekty jest zmiana nawyków żywienionych. Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest ułożenie spersonalizowanego jadłospisu opartego o kilka podstawowych zasad dotyczących jakości oraz ilości spożywanego pokarmu.

Przede wszystkim należy zadbać, by dieta była zbilansowana (odpowiednia ilość kalorii, minerałów, witamin). Dieta odchudzająca powinna opierać się na następujących składnikach: chudym mięsie, rybach i nabiale (pełnowartościowe białko); pełnoziarnistym pieczywie, brązowym ryżu, grubych kaszach (węglowodany złożone); oliwie z oliwek (zdrowy tłuszcz).

Trening

Cztery tygodnie treningu to naprawdę sporo. W tym czasie można wykonać nawet do 20 sesji treningowych (pięć razy w tygodniu). Należy jednak podejść do tego umiejętnie, tzn. ćwiczyć tak by spalać tkankę tłuszczową, a nie rozbudowywać mięśni.

Najważniejszym elementem treningu powinny być ćwiczenia aerobiczne, czyli bieganie, jazda na rowerku, steper, nordic walking czy pływanie. Sugerujemy wykonywać trzy sesje tygodniowo, najlepiej co drugi dzień.

Pozostałe dwa dni treningowe można poświęcić na ćwiczenia siłowe. W tym przypadku należy dobierać tak ćwiczenia, by rozwijały jednocześnie całe ciało symetrycznie (ćwiczenia złożone). Ilość serii powinna wynosić cztery, a liczba powtórzeń w każdym z nich od 12 do 16.

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *